Kräksjukan

Efter 2 dygns helvete är jag äntligen på fötter igen. Detta måste vara Guds staff till mänskligheten. Ja, man är inte speciellt kaxig när man sitter där och kramar toastolens vita porslin och kastar upp sin tredje färgglada projektil på 1 timme. Men nu är det över, och jag hoppas verkligen Estridh sonas från detta!

Läget här hemma är alltså väldigt lugnt. Hade tänkt att jag skulle städa och plocka men soffan och datorn är mer tilltalande än någonsin tidigare tror jag... Jag letar infromation om äggdonationer för att förr eller senare tänker jag dra mitt stå till stacken för alla ofrivilligt barnlösa par där ute. Tänk om jag kunde hjälpa någon där ute att få uppleva föräldraskapet, det har varit värt mycket! Dessutom är det få kvinnor som kan tänka sig att donera ägg då det är en ganska lång och påfestande behandling för donatorn. Därför är det uppskattat om man vill hjälpa till, så det tänker jag göra! Som ni förstår finns det tonvis med information om detta på nätet, något man kan roa sig med mellan spyorna.

Så just nu är det jag, google och ett glas nyponsoppa som försöker genomlida dagen. Ta hand om varandra!



sabina

När jag har fått barn, och känner mig klar med det så ska jag också donera ägg.

Jag tycker precis som du att det är värt mycket att hjälpa ett ofrivilligt barnlöst par att få bli föräldrar. :)

2010-02-17 @ 17:01:55
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: