Du får mig att hoppas igen

Estridh. Om du bara visste hur mycket värme, glädje och kärlek du fyller mitt hjärta med.

Det är tur att mamma har dig älskling, vad skulle jag annars ta mig till? Så sorglös och kärleksfull. Dina kramar är det varmaste av alla och ditt lilla skratt tycks läka alla hål i själen. Jag håller dig i famnen, luktar på ditt hår och ser så perfekt du är, så underbar på alla sätt och vis. När jag tänker på vilken vinstlott jag faktiskt dragit här i livet som får vara din mamma, då är det svårt att känna något annat än lycka.

Du får mig att orka vara i nuet och blicka framåt. Du får mig att hoppas igen ♥


angelica

vad fin hon är! :)

många kramar till er..

2009-11-18 @ 08:42:28
Jessica

Ja du, det är en vinst lott att lyckas få fina friska barn! Tror att fler skulle behöva komma till insikt med vilken gåva det faktiskt är! NJUT av det!!! Kraaaam

2009-11-20 @ 18:37:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: