Drömmar om framtiden och ett oväntat besök!

Gud vad jag drömmer om dagarna... Det är drömmar om allt mellan himmel och jord - allt från en stor fin familj till en diskmaskin i köket. Men det känns bra, jag gillar ändå den här drömperioden. Den här perioden när man ser fram mot, planerar och längtar efter framtiden. Även om jag önskar att jag hade allting nu, så är det ganska charmigt att få drömma. Men jag vet att inom ett halvår har många av mina saker på framtidsönskelistan att uppfyllas. Jag och Johan vill samma saker och fantiserar om en underbar framtid tillsammans. Så jag är en väldigt lycklig drömmare!


En annan mysig sak var att jag fick oväntat besök idag!
Två av mina gamla kompisar från gymnasiet ringde och sa att de var i stan. Vi bestämde att ses vid stationen och ta bussen hem till mig. Jag uppskattade det verkligen! Jag hade aldrig kunnat gissa att just dem skulle komma och hälsa på mig idag, men jag blev väldigt glad över att de ville träffa mig! Vi har inte träffats sen dagen vi tog studenten, och det har minst sagt hänt massor i våra liv sedan dess. Det var första gången de träffade Estridh, till exempel. Men jag är himla stolt att visa upp min fina familj, så himla stolt över allt vi har tillsammans.

Det var kul att höra hur deras liv ser ut nu. De ska resa till Indien några månader och bo uppe i bergen... Förstå vad härligt!? Jag hoppas det inte dröjer 2 år tills nästa gång vi ses... Jag och Estridh får ta en sväng förbi Stockholm och hälsa på till sommaren kanske. 


Stephanie

Hej igen tjejen!

Vill bara lämna en kommentar när jag ändå är inne och läser nästan var o varannan dag hehe! ;)

Är alltid lika roligt att läsa när du uppdaterat.

Hur är det med dig o familjen?

Själv har man 4 veckor kvar till bf i morrn WOOOHO

det närmar sig med stormsteg du! ;)

Och btw har du msn så adda mig gärna på lilla[email protected] vore skoj o surra lite där.



Bamsekrams / Stephanie

2009-04-01 @ 03:10:45
URL: http://stephanieronning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: