Picknick i Skarholmen

Efter att ha hämtat Estridh på förskolan packade vi väskan med mackor och frukt och åkte ner till vattnet. Det känns om sommaren springer förbi mig och jag hinner knappt se att den varit här! Fast det blir långa dagar på jobbet ska jag försöka utnyttja eftermiddagarna mer...  Det gjorde vi i dag! Det var jättemysigt.

Även om jag parkerade bilen fel och fick konka på all packning + Estridh aplångt  var det värt det. Lugnt, skönt, ljudet från havet och båtarna som puttrade vid hamnen. På vägen hem plockade vi hallon och kollade på alla lyxiga villor som ligger i denna sidan av stan. I morgon är vi lediga tillsammans, min föräldralediga torsdag = ännu mera mys!


Sommarminnen



Estridh äter en kaviarmacka på filten


Mamma älskar dig!


Här är jag i solen


Min skitunge!


Mycket myror kom och ville sitta på våran filt och äta av våran picknick, men annars var det mysigt!  


Det var faktiskt skönt i vattnet...



Bada fötterna!

På förmiddagen imorgon ska vi på kalas, Estridh kompis Tiger fyller 2 år och ska självklart firas! Det var länge sen vi träffades nu så det ska bli riktigt kul :) Japp, denna sköna eftermiddag ska nu avrundas med goda mackor och varm choklad i soffan.

Puss och hej!


Linda - ndaiL

Vilka mysiga bilder, ni verkar ha haft en undebar dag :)

2009-07-23 @ 13:29:38
URL: http://ndail.blogg.se/
Mickan

vilken underbar bild med hennes fötter i vattnet! :D

2009-08-31 @ 00:24:49
URL: http://schnajjgol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: