Ibland är man ju bra smart...

Jag bad Johan köpa hem lite örtsalt idag som jag kan ha när jag avnjuter mina underbara avokados. När jag myste mig ner i soffan med min två mumsiga halvor + kryddburken, så tänkte jag "Gud vad gott det ser ut! Jag måste bara ta en bild på det här!". Avodokadon var sådär perfekt mogen, alldeles knallgrön och fin! Jag tänkte tipsa er om hur gott örtsalt är på avokados, det var tanken. Men det såg ju så otroligt gott ut så i nästa stund tänkte jag "Äsch, jag ska bara äta upp först innan jag hämtar kameran...".

Väldigt smart tänkt! När jag sen satt med två tomma skal i handen och en hård, ensam kärna slog det mig att det inte längre fanns någoting att ta kort på. Jag hade ju ätit upp allt! Haha, ibland tänker man ju inte längre än näsa räcker...


Ja, nu förstår ni väl verkligen hur otroooooligt gott det måste vara med örtsalt på avokados? :P


Vendela

hihi, avokado är verkligen gott! :)

fin blogg du har! ;)

2009-01-13 @ 18:51:01
URL: http://entokigflikkasliv.blogg.se/
frida

Det där är en himmelsk kombination! Är även galet gott om man mosar avokado på en macka och häller på örtsalt, mmmm!

/en trogen läsare :)

2009-01-13 @ 21:28:18
URL: http://sextiosju.blogg.se/
katia

Jaha, själv är man ju allergisk mot det goda du talar om...AVIIIS på alla som kan äta det. Det är ju så gott! Men innan jag kom på det så körde jag också med örtsalt och ett tips som jag tycker är gott är att även pressa lite citron på..MUMMA! Tyvärr:-(

2009-01-14 @ 01:43:40
URL: http://katiaochalicia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: