Söndagspromenad

Bilder från i söndags när vi tog en liten vinterpromenad till affären: 


Johan och lilla knubbis går över vägen tillsammans. Hon är ganska mycket kortare än honom!


Estridh vill inte alltid gå åt samma håll som oss...


Lilla hjärtat


Skön min!


Wiho!


Hon älskar det här... hon skrattar tills hon kiknar!


stina

men vilken liten sötnos!



NU måste du ju lägga upp receptet på den mumsiga chokladpajen som johan hade gjort! snälla gör det så jag kan få göra den till alla hjärtans dag?

den såg ju för god ut! :)

ha en fin dag!

2009-02-12 @ 10:29:44
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Anonym

Oj shit vad rädd jag blev då jag såg bilden då E kastades upp i luften, såg otäckt ut.. :S men din kille vet väl vad han håller på med så han fångar henne, hehe.



Kul att du uppdaterat nu! =)



2009-02-12 @ 13:51:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: