Pizza & film - en riktig helkväll!


Det blev ingen fruktasallad. Vi låg i soffan och kollade på Simpsons när jag fick ett akut sug efter pizza! Det händer sällan, men i bland händer det. 15 minuter senare var min underbra vegetariska och Johans Capricciosa uppdukade på bordet. Aldrig dricker jag läsk heller, men till en pizza hör det liksom till! En riktig myskväll. Amelie från Montmartre var såklart lika underbar som alltid, och speciellt kul var det eftersom jag inte sett den på säkert 1 år. Tyvärr är jag världens sämsta nattuggla och somnar alltid under filmen. Den här gången missade vi båda slutet, så vi får väl ta igen det någon annan gång. Även om jag sett det hundra gånger förut så hör det ändå till. Man ser inte en halv film :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: