En bebis kan också uttrycka sig...

Jag skulle fota henne i hennes nya, fina overall. Men hon var inte riktigt på humör och ville bara att vi skulle gå ut så istället gjorde hon massor med grimarser. Ibland känns det som att hon försöker verka tokig och gör till sig en massa bara därför. Man ska därför aldrig lita på en bebis! De här tre bilderna är tagna efter varandra på mindre än 2 minuter. Titta här:

Nr 1 - Den griniga bebisen

Här gnäller hon och kör sina krokodiltårar och tycker jag ska skärpa mig med kameran


Nr 2 - Den dryga bebisen

Sekunden efter gör hon världens drygaste och konstigaste min. Jag har aldrig fångat henne så här på bild förut. Det ser ju inte ens ut som hon!


Nr 3 - Den busiga bebisen

Till sist bjuder hon på sitt busigaste jag! Sötare än såhär kan man ju inte bli.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: