Våran Valbog

Brasan i Gamla Stan, Uppsala




Vi åkte till Gamla Stan och kikade på deras brasa. HUR mycket folk som helst! Estridh satt på Johan axlar, och hon älskar det! Hon skrek, skrattade & snackade massor och alla runt omkring vände sig om och undrade väl vad vi höll på med. Haha.. Hon var iallafall mäkta inmponerad över brasan och skrek rakt ut av glädje när hon såg den!


Världens gladaste bebis

Här är lite bilder från våran Valborg förra året! Då var Estridh bara 15 veckor i magen, och pytteliten! Vi var i Åloppet hos Caroline & Johan som också har en liten bebis nu, Freja! Hon låg också i magen då och var en sisådär 8 veckor kanske. Se vilken lite mage jag hade! Helt ovetandes om att det var en liten Estridh som låg däri! Observera Johan i bakgrunden också, som ser ut som en seriemördare eller nått. Haha.


Pyttemagen, jag i v. 15 (ca)






anna

där som det står 10 senaste, så är det 20 länkar. tänkte att du bara ville veta det :) jättefin blogg du har!!

2008-05-01 @ 16:52:47
Johanna

Jag har länkat till dig på min blogg eftersom jag läser din blogg dagligen, hoppas det går bra?!

2008-05-01 @ 19:48:27
URL: http://ioana.webblogg.se/
Anonym

jag förstår mig inte på hur man designar här egentligen på bloggen ! din är sjukt fin! men hur faen gör man!! ? :D

2008-05-01 @ 20:33:03
anne

ville oxå säga att designen är jätte fin ;)

2008-05-01 @ 21:19:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: