50 rikstaler fattigare



Bebisen norpade åt sig våran rabattkupong hos Pampers och käkade upp den. Den lilla bollen till höger i bild hittade jag i uppe i hennes gom ungefär 15 minuter efter att jag gröpt med fingret i hennes num senaste för att hitta små rester efter kupongen. Tydligen har den där lilla munnen fler gömställen än vad man kan tro!

Suck. Jag har som tänk köpa blöjor för den där. Det var faktiskt typ ett halvt paket blöjor.... Estriiiiiiiiidh!!!


Anonym

Haha, gullunge! Måste vara jättesvårt att se till att hon inte äter något hon inte ska med den speeden hon har.



Jag glömde fråga dig en grej igår, du har ju gjort mat till E med bönor i. Har du hört om det på BVC? Jag har nämligen läst att man inte ska ge bönor innan 8 månader, men jag undrar varför, om det är så att de inte behöver proteinet, eller om det är rent olämpligt? Anledningen till att jag frågar är för att veta vad vi kan mata Svantor med, han har bara fått linser än så länge. Tänkte ge lite quinoa så småningom, men bönor är ju överlägsna i konsistens, och man kan ju göra massa kul med dem!



Hat så kul i Sthlm, hoppas vi ses snart!



PUSS

2008-05-23 @ 21:38:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: