Picknick efter ceremonin

Eftersom det blir ett jättelångt inlägg om jag buntar ihop allt om namngivningen så delar jag upp det istället i flera olika inlägg. Kan ni ju välja vad ni vill läsa om :P Efter ceremonin nere i bruket åkte vi hem till min pappa och picknickade i hans trädgård. Det var supermysigt, och varmt! Vi höll på att smälta bort allihopa, men vi tog skydd i skuggan under äppelträden och barnen svalkade sig i poolen. Dagen hade inte kunnat varit bättre!


Min mamma, systrar och deras barn


Gordon myser med sin mamma i skuggan


Folk som myser i gräset


Johans kompisar


Haha, Estridh och Teddy dricker kaffe :P


Från vänster: Min bror Andréas, syster Jessica, jag, min syster Maria & hennes son Gordon, våran mamma och min bror Martin! Alla syskonen på mammas sidan utan storebror Roberth! (jag har en lillebror också på pappas sida... )


Bror Andréas och min vackra mamma!


Så fina! Storebror och hans tjej!


Kvällen avslutades med ett dopp i poolen


Hihi, kolla in henne skinkor! Fulle med celluliter :P


Världens lyckligaste (numera tröttaste) familj som haft en helt underbar dag!
Tack så jättemycket för allting! TACK!


Andréas

Vart ju fina bilder pauline! Var nog värme rekord den dagen! perfekt tajmat lixom :)

2008-07-28 @ 22:19:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: