Grå volangkjol

God kväll!

Efter jobbet åkte jag och Estridh till Ohlssons Tyger och frossade! Det här hittade vi: massa tyg och knappar som fick bli den här kjolen 4 ½ timme senare! Den är inte riktigt klar, men det är ju såå typiskt mig att tröttna när man är på mållinjen! Jag ska bara klä in knapparna i typ och sy dit dem, så är den klar! Men ni kanske redan nu kan se hur den kommer se ut?


image102
Grå kjol med volanger i flera lager
(havfärdiga knappar, men de ska sitta 6 st vid locket där i fram)


image103
Nästan klar med knapparna!


image104
Volanger. Åh jag fullkomligt älskar det här tyget! Snyggt, stilrent och en smula maskulint <3


Grandinar'n

Hmm...riktigt snygg.
Syr du på fri hand lr har du mönster?

2008-02-28 @ 14:05:53
URL: http://ceekaay.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: