Alla Hjärtans Dag <3

Alla pratar om att man ska bojkotta Alla Hjärtans Dag. Varför? Det är ju världens mysigaste dag, och ett ypperligt tillfälle att hitta på något för sin käreste eller någon annan man gillar! Så jag slog på stort med skattjakt, middag och en bok "En Kärleksförklaring" till Johan. Han blev jätteglad! Ja, hade jag inte haft något bättre för mig kanske jag också hade tyckt att Alla Hjärtans dag var onödig, men nu är jag ju faktiskt bara hemma och har MASSOR av tid att hitta på mysiga överraskningar. Jag fick choklad och en epilator av honom, superbra! Nu ska jag bara ladda krafter för att våga dra den där mördarmaskinen över benen också.. Haha. Den gör ju verkligen SVINONT!

Här är iallafall jag och Estridh när vi väntar på att pappa Johan ska komma hem så vi kan åka iväg på resturang!

image52
My baby and I...!

image53
En glad fröken på Alla Stjärtanes! Igår skrattade hon faktiskt sitt första ha-ha-ha-skratt! Så jäkla gulligt!

image54
Mamman själv

image55
Idag när Estridh vaknade hade hon plötsligt upptäckt sin fötter! Håller i den hela tiden!

image56
Jag och min dotter!

image57
Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: