Första steget!

Åh, jag höll nästan på att glömma! I går tog Estridh ett riktigt steg mot mig! Hon stod upp i soffan och balanserade och ville komma mot mig. Ett litet steg räckte. Så himla duktig! Nu i kväll gjorde hon samma sak. Vi lekte på golvet och hon var en bit i från mig. Ett riktigt litet steg senare lutade hon sig mt mina ben och var världens gladaste!

Hon bar blivit så stor, min lilla tjej. Snart går hon och allt! Herrgud, för ett år sen låg hon i mage och bufflade... Tiden går fort! Och hon är så himla duktig och smart. Den 18e ska vi till BVC, gissa om jag tänker skryta :P


Lisa

Haha, ball! Våta kidz synkar sin gång. Vi borde ha en dejt med dem så att de kan öva tillsammans, hand i hand. Fast i och för sig, Svante är kär i Alicia nu. Han avgudar henne.



LYCKA TILL IDAG!!!!!!!!!!!!! Berätta hur det går!!!!!!

2008-08-15 @ 11:40:44
Julia

Svar: Hehe, ja Tuva tycker också den är ganska läskig. Fast om den inte går tycker hon den är okej verkar det som.

Vad kul att Estridh tagit sitt första steg:)

2008-08-15 @ 21:59:58
URL: http://ungmamma89.blogspot.com
Rebeccas.se

Wow, inte illa! Min lillkille är en månad äldre än din tjej och han går nog inte än på ett tag.

2008-08-17 @ 23:02:19
URL: http://www.rebeccas.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: