Nageltrång

image432Usch. Jag håller verkligen på att få tillbaka mitt ONDA nageltrång igen. Jag som trodde det höll på att bli bra?! Det såg ju faktiskt ut att läka av sig själv, men nu håller inflammationen på att komma tillbaka. GAH! Och det ser så jävla äckligt ut. Som en gammal rutten sten från elvahundratalet. Vill ni se? Jag måste nästan lägga upp en bild så ni förstår hur ohyggligt äckligt det är att gå med den där. Usch. Igår när jag tryckte på nageln så kom det ut gegga underifrån nageln. Snusket har ju till och med frätit bort nagellacket ju. Kolla in köttkorven! ÄCKLIGT BIG TIME!

Och på sjukvårdsrådgivningen sa dem att jag skulle ta en Alvedon.
Vad säger ni, tror ni en Alvedon hjälper?


Grandinar'n

Aj aj aj....
:( Stackare.

2008-04-15 @ 08:33:32
URL: http://ceekaay.blogg.se
Anonym

Jag har ocksså haft EXAKT så där. Och då opererade dom på en gång - så stå på dig! Detta läker inte av Alvedon! =)

2008-04-15 @ 12:32:37
Johanna

Ja jäklar, det var precis så jag hade det för ett par år sedan och man lider verkligen. Jag fick som sagt ngn sårvätska de hade trollat fram på min fars jobb, men det tog ju evigheter innan det började läka. Usch, stå på dig och ge dig inte förrens du har fått din lilla operation, kör upp tån i fejjan på dem, då opererar de garanterat direkt..

2008-04-15 @ 22:01:04
URL: http://ioana.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: