Grattis Johan!

 
Vi hade födelesedagsfirande igår. Min älskade hjärtevän fyllde år! ♥ Medans han fortfarande sov gick jag och Estrid ut och plockade en bukett vitsippor och ställde på frukostbordet. Han öppnade sen sitt paket innehållandes ett par konsertbiljetter. Precis som jag hoppats blev han väldigt glad och överraskad! Själv skulle jag inte ens gå på en hårdrockskonsert om jag så fick betalt för det, så nu ä det bara för honom att hitta en polare som kan tänka sig att offra sig en kväll. Men det blir nog inte svårt.
 
Jag hade tagit ledigt från jobbet så vi hade en lugn och skön dag tillsammans. Vi var ute i trädgården, åkte till flygfältet och kollade på planen som flyfte och grillade gott på kvällen. Nästa gång vi firar födelsedag i familjen så är det bebisens. Hihi!


Andrea

Grattis grattis Johan! :)

2013-05-11 @ 23:20:01
URL: http://thegreenspot.blogg.se
Andrea

Grattis till Johan!
Och: Vad duktig Estrid har blivit på att skriva!

2013-05-12 @ 11:49:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: