Bästa vänner

 
"Vet du vad jag och Elton är? Bästa vänner!"

Om Estrid fick bestämma skulle vi ha Noaks Ark här hemma. Vi hade länge pratat om att åka och hälsa på barnens mormor, men när det gick upp för Estrid att vi också skulle få träffa mormors hund Elton blev hon väldigt angelägen om att åka. Väl där spenderade hon timmar åt att träna honom till olika konster. Elton själv klagade inte. För lite torkade blodpudding och falukorv gör man det mesta. Bilden längst ner ska jag skicka till mamma. Kanske inramad till och med. En riktig kompisbild på "bästa vännerna".
 
Vad Signe gjorde under tiden Estrid lekte med Elton? Ja. Det kan ni nästan gissa själva vid det här laget. Hon satt uttråkad i soffan och målade sig med läppglans tills det rann ner efter hakan. Fullkomligt upptagen av sin egen spegelbild, som hon ler mot och säger "Åh. Jag är sååå supervacker!".
 
Ja. De här döttrarna jag fått har många vackra sidor. Både innuti och utanpå! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: