Skrivet 2012-11-20

"Någonting lustigt hände mig idag. Under en lunch med min svägerska berättar hon om en dröm hon haft. Hon hade en dröm om att jag fick barn. Tvillingar - en pojke och en flicka. Dessutom hade vi utöver dessa massvis med barn, men jag var själv inte säker på om det var 8 st eller 20 st. Det hade nämligen "kommit så många varje gång". Plupp plupp! Haha. Snacka om sjukt! En sak visste jag i allafall, och det var att vi hade fått 80% av vår barnaskara.
 
Är det inte ett lustigt sammasträffande att hon drömmer detta, just nu? Undra vad det betyder? Kanske är det hennes kvinnliga intution som talar till henne. Kanske betyder det att vi ska få tvillingar. Eller så betyder det att vi nu kommer få resterande 20% av ett helt barn? Ett ben då kanske. Eller en arm. Bara.
 
Verkar väldigt märkligt, spännande och lite läskigt på samman gång. Den som lever får se!"


Charlotte

Stort Grattis Pauline till graviditeten! Ska bli roligt att fortsätta följa er resa!

2013-02-10 @ 16:35:05
URL: http://www.konfekt.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: