Här inne ekar det tomt

Jag har varit julledig och bloggledig. Smickrande är att ni trots min frånvaro är ett tappert gäng som varje dag kommer in hit i hopp om en uppdatering. Men nu är det ett nytt år och jag tänker försöka mig på en nysatsning på bloggandet. Vore kul att komma igång igen. Hoppas ni vill fortsätta hänga på!
 
Helgerna som varit har faktiskt varit lugna och sköna. Sådär som man ofta säger att man vill att det ska vara, men som det sällan blir. Jag har varit ledig i stort sätt halva December och har ingenting att klaga på. Tvärtom. Både jul- och nyår var väldigt lugna och städade och bjöd på umgänge med släkten och enormt mycket god mat. Ganska perfekt ♥
 
Jag har varit lite lat med kameran, och istället kommit på mig ganska ofta att faktiskt bara njuta utav studen. Men några fina stunder har dock fastnat på bild, och dem tänkte jag samla ihop i morgon.
 
På återseende! (även om ni tro´t eller ej)


Emelie

Jag är en av de som tittat in varje dag i hopp om uppdatering :) Men jag förstår naturligtvis att det i dessa tider finns en del annat som upptar din tid, och du gör rätt i att ta en paus i bloggandet ibland....

Så, att du tänker ge dig på en nysatsning på bloggandet låter väldigt bra och självklart kommer jag fortsätta titta in här varje dag :)

Kram
Emelie

2013-01-05 @ 09:50:26
Sara

Det är jättekul att titta in här på din fina blogg :)

2013-01-10 @ 11:36:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: