I min scraplåda

 
Det är skönt att ta tag i ett projekt som man länge gått och irriterat sig på. Tänkt att man ska göra. Som att städa min låda med scrapgrejer. Min fina låda som är full av material, en rktig skatt egentligen! Jag har inte ens kunnat använda sakerna för det var så rörigt. Till slut drar man sig för att hålla på överhuvudtaget.
 
Nu är det ordning och reda! Stämplar, papper och dekorationer har fått sin plats. Hur länge återstår dock att se...


Andea

Känner igen det där alltför väl... hemma hos mig svämmar det över av saker i alla lådor. Sylådor, scraplådor, pyssellådor.. överallt! Och då när man öppnar dessa lådor tynar liksom inspirationen och glädjen man haft i huvudet bort. Och så blir det ingenting av det.
Måste också ta mig tid att göra i ordning lådorna så att lite projekt kan avslutas och nya startas upp! :)

Svar: Visst är det så Andrea?! I kaoset föds ideérna, men i ordningen skapas möjligheterna.
För mig räckte det med att städa min korg med garn för att få nytänding på virkning igen och vilja sätta igång. Ja, ibland behöver man röja lite för att hitta tillbaka :)
Pauline

2013-02-25 @ 01:12:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: