För ett år sedan

Från det lilla strecket som jag vände och vred under lampan och hoppades mig kunna se, till en färdig bebis i magen som snart kommer ut. Från nen önskan till en färdig människa. Livet är häftigt!
 
 
Jag kikar tillbaka i min blogg och läser om hur den här resan mot ett tredje barn började. Än en gång är jag så otroligt glad över allt jag dokumenterat här inne. Alla känslor och tankar som blivit ord och meningar. För mig är bloggen en skatt och jag hoppas mina barn kommer värdera den lika högt den dagen de själva kan se tillbaka på livet som vi levde när de var små. Från deras första dag och framåt.
 
Skrivet 2012-07-31

"Hej bloggen!
 
Det här är en märklig dag. Det här är också ett märkligt inlägg, eftersom jag nu börjar författa min lilla följetång som inte kommer publiceras förren långt, långt fram. Om någonsin? Den som lever får se.
 
Det är mitt i sommaren och vi har bestämt oss, jag och Johan. Det blir ett tredje barn. Det känns konstigt att ens skriva det här. Tre barn? Vad är det vi ger oss in på? Vi har bokat tid för uttag av p-stav och då går startskottet. Jag är spänd, förväntansfull, lite rädd men väldigt väldigt glad. Jag är glad över det vi bygger tillsammans.
 
Tanken på att vår familj kan växa känns fortfarande surrealistisk. En till liksom...? Men jag älskar mina barn och jag älskar Johan och kärlek kan man inte få för mycket av."
 
Tänk om vi hade vetat att vi ett år senare skulle sitta här och vänta på vår lilla bebis. Vilken dag som helst nu... ♥


Andrea

Underbart! Livet är underbart <3 Kom nu lille bebis, vi vill alla träffa dig!

2013-08-01 @ 12:45:06
URL: http://thegreenspot.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: