Lilla Arvid

 
Förra helgen var vi och hälsade på min vän Emelie, Marcus och deras son Arvid. Den lilla skatten har hunnit bli 6 månader gammal, men eftersom vi bor i olika delar av landet har vi inte sätts förren nu. Vilken liten go'bit! ♥ Ja, längtade man inte efter bebis innan så gör man garanterat det nu!
 
Det var också roligt att se hur Estrid och Signe reagerade. De var fullkomligt sålda på denna knubbiga lilla grabb! Han fick knappt vara i fred utan tjejerna hängde över honom och servade honom med nappar, filtar, leksaker och tittut-lekar. Signe som annars ses som bebisen i våran familj växte flera år! Hon var så stor och duktig och visade fina storasyster-skills. Det var nästan lite vemodigt att se, på något vis. Min lilla tjej. Min minsting. Ska du bli så stor?  
 
Nu sitter jag och kollar igenom lite bilder som jag tog på Arvid när vi var där. Åh. Älskade lilla knubbs! Jag längtar tills vi får träffa dig igen!


Emmy

Åh gode gud vilken liten sötis!

2013-04-06 @ 11:31:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: