Hemodlat

Tomater, basilika och dill växer på fönsterbrädan i köket.
 
Våra små odlingar växer för varje dag som går. Estrid är mäkta solt över att de fröna hon petade ner i jorden för tre veckor sedan redan skjutit sån fart. Hon och Signe har tävling om vems frön som växter snabbast (Estrid sådde basilika och Signe dill) . Basilikan var snabbast upp, men nu har dillen växt ikapp och de är jämt lopp! 


Louise

Åh vad mysigt med små odlingar!

2013-04-21 @ 13:31:17
URL: http://vitmossa.blogg.se
Terese

Åh vad härligt. Jag har också satt frön i ett litet drivhus. Alltid lika kul att se när något grönt växer fram från ingenting. :)

Jag skickade en förfrågan till dig på Instagram, tyckte det kunde vara kul att följa dig där. Om jag får förstås? :)

/ Terese

Svar: Hej Terese! Visst är det?! Jag älskar att plantera och speciellt roligt är det tillsammans med barnen, då de också kan se odlingarna växa.
Klart du får det. Det är bara jags om är lite seg med att svara :) ha en fin dag!
Pauline

2013-04-21 @ 19:55:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: