Från barn får man höra sanningar

Estrid sitter på sängen och läser böcker när jag byter om i sovrummet. Hon granskar mig. Jag ser hur hon tittar på mig uppifrån och ner. Men visst, hon är min dotter och det är världens naturligaste grej.
 
Efter en stund frågar hon: "Mamma, är det där dina trosor?"
Jag ler lite och svarar: "Ja, såklart. Vems skulle det annars vara?"
Estrid avslutar: "Nä, jag tyckte bara de såg lite små ut."
 
Ja. Så kan det vara. Från barn får man höra sanningar. Det är inte bara magen som växer. Arselet gör det också och det är nu bekräftat.


Maria

Hihi så gulligt :)

2013-04-29 @ 13:17:09
Malin

Haha underbara Estrid. Hon är för söt hon :)

2013-04-29 @ 13:17:20
Terese

Underbar kommentar! :)
Som sagt...från den kortaste rad till den längsta text, din blogg är fantastisk!

2013-04-29 @ 22:50:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: