Jag längtar tills på tisdag.

På tisdag blir du våran!
 
Jippi! Efter många månaders letande har vi äntligen hittat bilen vi vill ha. En Peugeot 407 med automatlåda. Jag är så himla glad! När vi provkörde den var barnen helt till sig i baksätet, eftersom bilen har glastak och kunde de sitta och titta upp i himlen. Ja. Jag kan inte riktigt förstå att vi ska åka runt i en sån fin kärra.
 
 
Det känns så bra att ha en trygg och säker bil att åka i med barnen. Den har nog allt i vill ha och lite till. Snygg är den också. På tisdag hämtar vi den och skriver papper. Jag längtar!
 


Elin

Åh vad kul, grattis! Den modellen tycker jag är väldigt trevlig, så jag hoppas att ni blir nöjda med den :)

Svar: Tack Elin! Vi älskar vår nya bil. Den är som en dröm att köra.
Pauline

2012-10-09 @ 07:26:34
URL: http://beautyalices.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: