Himmelskt söta

 
Så dålig så att jag inte ens skull orka baka något gott, det kommer inte hända. Det här är mina och Estrids senaste kreationer - regnbågsmuffins. Såg dem för ett tag sedan på Pinterest och bestämde mig nu för att testa själv. Innuti finns en liten gotta med hallonsylt, så de inte bara ser väldigt söta ut. Det är de också! Kanske inte de snyggaste i bakväg som jag skapat, men 5-åringen tyckte de är dem finaste vi gjort någon gång.
 
Recepten på chokladmuffins och frosting hittar ni här. Ha en trevlig helg allihopa!


Andrea

Hur söta som helst!! De ska jag baka med "mina" tjejer :)

Svar: Gör det! Ungar brukar ju gilla det mesta i bakväg, men att göra något lekfullt av det är ju en bonus.
Pauline

2012-11-10 @ 15:34:41
URL: http://www.thegreenspot.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: