Startplats till Tjejvättern - check!

Nu kör vi. Första steget mot min Tjejklassiker är taget. Jag har nu biljetten till Tjejvättern 2012 fixad. Klart och beta't!

Eftersom loppet går den 9/6 är det med andra ord hög tid att börja cykelträna på riktigt. För att få in cyklingen "i kroppen" innan loppet har jag en idé om att börja cykla de 1,8 milen till jobbet de dagarna Johan är hemma. Jag skulle spara 45 kr i bensinpengar varje dag, vara snällare mot miljön och få motionen på köpet.

Dessutom behöver jag börja cykelträna min röv så att den uthärdar ett 10 mil lång gnidande. Det kommer också krävas både styrka, kondition och uthållighet men eftersom jag både styrke- och löptränar i övrigt tror jag det kommer lösa sig. Värre blir det med arselet...  

Det ska bli så roligt! Det kommer bli grymt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: