Cinderella

Jag och Johan var i väg på en Cinderellakryssning förra veckan. Jäklaranacka vad mysigt det var! Vi åt (alldeles för mycket) god mat, hängde i baren och bara umgicks. Johan fyllde år på torsdagen så vi firade lite extra med att besöka Cinderella SPA. Det var verkligen en höjdare! Jag älskar SPA. Framför allt när man kan stå i en regndusch och titta ut över havet som glittrar utanför!

Under våra 24h hade vi tre buffér, så man kan med enkelthet påstå att det inte gick någon nöd på oss. Förutom godmat och bubbelpool tittade vi på pensionärer och handlade i taxfreen. Jag unnade mig en ny doft, fast det inte var jag som fyllde år. Marc Jacobs - Oh, Lola! Alldeles underbar.

Barnen var hemma med farmor under tiden. Lilla signe fick dessvärre feber och det var ganska jobbigt att vara i från sin lille bebis när man vet att hon är sjuk och behöver sin mamma. Men tur är att de har sin fantastiska farmor, så det gick bra ändå.

Jag ska definitivt åka på kryssning fler gånger. Riktigt mysig liten minisemester! Speciellt tillsammans med min alldeles perfekta karl! Jag är så lycklig tillsammans med honom! ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: