Picknick på 4H-gården

Vad är det för sommar vi har egentligen? Regn, regn, regn... Men jag tänker inte deppa ihop. Jag göra saker som man egentligen skulle ha gjort, om det varit fint väder. Åker till stranden. Tar en sväng med båten. Hänger ut tvätt. Ja, det sistnämnda med lite varierat resultat.
 
Nog om vädret. Jag är överlycklig bara jag slipper åka till jobbet varje morgon. Det räcker för mig. Det går ingen nöd på mig alltså. En picknick på 4H-gården tillexempel. En utmärkt syssla när man inte har något annat för sig.
 
 
 


Emmy

Underbara sötnosar! Härliga bilder på goa barn! Förresten vad Estrid börjar bli lik sin mamma!

Svar: Tack! <3
Lik sin mamma? Hm. Möjligen mer än tidigare då hon var en kopia av pappa, fast det är fortfarande mest Johan tycker jag. Signe däremot är en riktigt blandning :)
Pauline

2012-07-27 @ 16:32:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: