Våningssäng Lisa



Se så fin säng tjejerna ska få idag! Efter jobbet ska vi åka och köpa den. Än så länge är Signe för liten för att byta upp sig från spjälsängen, men det står väl inte på förren det är dags så vi skaffar den redan nu. Jag tror det kommer bli supermysigt. Estrid ser fram emot att få sova där uppe på loftet.

Jag har tidigare inte gillat våningsängar då de haft en känsla av fjällstuga över sig, men den här modellen är riktigt fin. Den heter Lisa och säljs både på Mio, EM och på Haléns.se om jag inte såg fel. Jag gillar att den nedre delen är större också - 120 cm.  Lite lustigt att familjens minsta medlem ska ha den största sängen för sig själv!

Det blir bra. Rent generellt ska det bli lite snyggare på barnens rum nu. Mer hyllor och förvaring. Rena bland alla grejer. Ordning och reda. Hm. Lite av det där som vi alla ständigt efterstärvar där hemma - visst?


anne

kan du lägga upp bilder på barnens rum igen?

2012-01-31 @ 00:39:37
URL: http://annemariax.blogspot.com
Emmy

Då får vi väl komma på pyjamasparty:-)

Kanske att Johan och Micke kan vara här nån helgkväll, så kan jag och barnen vara hos er och så kan vi gå runt i pyjamasar allihopa hela kvällen. Tror barnen skulle tycka att det var skoj och busigt:-)

2012-01-31 @ 07:39:22
Emma - trogen läsare utan blogg

Superfin våningssäng!

2012-01-31 @ 16:34:38
Lisa H

Jättefin! Vi kommer också skaffa våningssäng till våra tjejer (3 och 5 år gamla) inom en nära framtid, de tycker det ska bli supermysigt, och precis som du sa, man får lite mer golvyta då!

2012-01-31 @ 16:47:40
Niccole

Tittat på våningssängar, den finns på rea här ;

http://www.mobelmagasinet.se/

2012-01-31 @ 18:55:15
Marie

Jättefin säng!:)

2012-01-31 @ 21:25:04
Lisa W

Jättefin! Och vilket fint namn den har ;) Mina söner ska också få våningssäng, känns ganska mysigt på något sätt :)

2012-01-31 @ 23:59:52
stina

åh gud vilken fin och vad mysigt tjejerna kommer ha det <3

2012-02-01 @ 11:12:19
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Pauline

Estrid älskar den! En våningsäng gör faktiskt mycket med ett rum. Den tillför massa mysfeeling! Jag ska lägga upp bilder frånderas rum. Ni ska få se. Kruxet är bara att då måste rummet städas först, och det är något som ofta brukar få vänta in i det sista :P

2012-02-02 @ 15:43:24
Anonym

Hej. Undrar om du skulle kunna skriva hur vardagen ser ut för er...?

ca klockslag och vill gärna veta för både dig o din kille :)

2012-02-02 @ 20:09:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: