Varför Därför



Jag ramlade över en helt galen utförsäljning av ytterkläder från Varför Därför förra veckan, så jag gjorde några riktiga kap. Lite större storlekar än vad Signe har nu men alldeles lagom till nästa vinter. Skaljackan och byxan tror jag passar bra redan i vår. Jag brukar försöka fynda när tillfälle ges och lägga i lådor i förrådet så att det bara är att plocka fram när säsongen kommer. Då vet man vad man har och spar både tid och pengar.

Jag köpte en vinteroverall (ord. 699 kr), täckjacka (ord. 499 kr), skaljacka (ord. 399 kr) och skalbyxa (ord. 299 kr). Nu sålde de ut varje plagg för 99 kr/st. Grymt!



Emmy

Härligt att du gick och köpte! Håller med dig, konstigt att de inte sålde skal- och regnkläderna till våren.. Jaja, jag antar att förskolebarnen måste följa säsongens mode (ironisk)Underbara inköp. Ja, du såg ju mina fynd! Att shoppa ska inte väcka ångest bara glädje.. den här rean genererade mycket glädje..

2012-02-06 @ 22:27:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: