Bloggen ska få en makeover.

Jag håller på att styra upp en ny design här inne. Känns som den här gjort sitt. Jag gillar den men vill ha lite nytt och fräscht. En förändring. Jag hoppas på hjälp från en webbdesigner som jag träffade på en mässa tidigare i år. Hon verkar duktig.
 
Jag har också skaffat min blogg en egen domän. Mer om hur det kommer funka skriver jag sen. Har nämligen lite tankar på att öppna min lilla kammare för allmänheten, men har inte bestämt mig ännu. Det finns för och nackdelar med allt. Hm. 
 
När jag funderar på detta skulle jag vilja ha råd och tips från er som läser. Det är ändå ni som klickar er in här och använder sidan - vad skulle ni vilja ändra på? Hur smidigt är det att lämna kommentarer? Är kategorierna överskådliga? Hittar ni äldre inlägg som ni letar efter något? Borde finnas en sökfunktion? Mejlfunktion? Det finns mycket som kan bli bättre. Eller framför allt - är det något som funkar dåligt?
 
Så. Min blogg är under konstruktion. Även om ni inte ser det. So long!
 
 
 
 


Fru Högstadius

Jag tycker att din blogg fungerar utmärkt, lätt att hitta i kategorierna och i arkivet. Har inga negativa åsikter alls faktiskt om varken upplägg eller innehåll. Jo det jag kan komma på var att jag aldrig såg dina inlägg via bloglovin men de kanske blir bättre nu med en egen domän. Tycker att din blogg är helt fantastisk, följer den så ofta jag kan och har gjort det sedan Estrid var under året och jag hoppas att du fortsätter blogga länge till.

2012-08-12 @ 08:26:17
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: