Kusinkalas

Min systerson och barnens kusin Gordon har fyllt 4 år. Hur kan tiden gå så fort? Jag minns fortfarande de där jobbiga dagarna i samband med hans födelse när jag gick som på nålar hemma. Hur kommer det gå? Varför behövde det gå så långt? Kommer de ens att överleva? Jag mådde otroligt dåligt och dagen innan de var tvungna att plocka ut honom fick jag en panikångestattack och fick hämtas med ambulans. Ja, det var en turbulenta dagar minst sagt. Men är inte livet fantastiskt ändå? Den lilla fågelungen kartade på sig idag är han en 4-åring full av bus ♥

Han fick en buslåda i födelsedagspresent, innehållande bland annat en plastskit. Den var poppis! Den var precis överrallt hela tiden och ungarna älskade den. Och på en tillsällning kryllandes av barn och husdjur är det ändå inte helt orimligt att man skulle kunna ramla över en liten hög någonstans. Inte ens på kakafatet.

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: