Parmiddag i stan


Strax innan avresan in till stan och kvällens bravader


Vi var på fest förra helgen. Det händer inte varje dag! Jag och Johan var bortbjudna på en stor parmiddag följt av en pubrunda på stan. Jag drack goda ingefärsdrinkar. Det var himla kul, men det bästa var att få ett barnfritt dygn själv med Johan. Bara vara vi.

Barnen var hos sina kusiner, så dem gick det ingen nöd på. Det var första gången ever som jag sov utan Signe. Det gick jättebra, såklart. Men herregud så mycket man saknar sina små gryn efter bara en natt. Fast det händer högst en gång i halvåret att jag går ut, och faktiskt har riktigt kul, tänker jag ändå "Hur kunde jag välja att INTE få vara med er en kväll?" ♥

Förresten. Jag hade köpt en iCurl som jag invigde dagen till ära. Den funkade bra och framförallt gick det fort. På bilderna ovan har jag använt den. Ganska stora och glammiga lockar som nästan var snyggast dagen efter. Väldigt praktiskt. Jag gillar't.


Emmy

Herregud vad snygg du är! Och vilka fina bilder, ser riktigt profsigt ut!

2012-04-04 @ 08:39:54
Linn

Vacker som en dag!

2012-04-04 @ 16:58:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: