Vad gjorde jag för ett år sedan?

Tänk vilken underbar uppfinning bloggen är, den har blivit mitt livs uppslagsbok där jag ofta ser tillbaka och läser vad vi gjorde och hur jag tänkte i olika situationer. Jag älskar det! Det enda jag ångrar är att jag inte bloggade redan under tiden jag väntade Estrid, då använde jag bara Bilddagboken (eller Dayviews som det heter nu). Hur som helst! Just under dessa dagar i september läser jag och minns jag tillbaka extra mycket hur vårat liv såg ut då.

Utdrag ur min blogg, 20 september 2010. Två dagar innan Signe skulle födas.

Tro inte att det kommit någon bebis ännu, för det har det inte. I bland sätter förvärkarna igång och kommer med jämna mellanrum (när jag går), ibland stannar det av (när jag ligger stilla). Kanske är det mitt tédrickande som triggar det? De gör fortfarande inte ont, men är kraftigare än vanliga sammadragningar. 

Många verkar tro det blir en flicka. Själv är jag numera övertygad om en pojke. Har till och med, efter 9 månaders funderande hittat ett pojknamn som jag gillar på riktigt (tjejnamnet är redan spikat). Nu är det bara vänta och se... Vem är du där inne? När tänker du komma ut? Vi längtar efter dig!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: