Sleep like av baby



Barn ser jämt ut att sova så förbaskat skönt! Det gör de säkert också. Själv brukar jag oftast sova i samma ställning, men det gör inte Signe. Hon far runt som en visp i sängen! Varje natt ligger hon på något nytt och knasigt sätt. Upp&ner och bak&fram. Därför har jag fotat henne varje kväll när jag går och lägger mig, för att göra detta kollage.

Jag gjorde ett likadant med Estrid när hon var liten. Lite roligt att jämföra. Som ni ser är säng, gosedjur, sängkläder och pyamaser lika - men bebisen är ny ♥

Förresten. Det är inte min idé att hon sover med tumvantar på vissa bilder. Det är hon själv som älskar dem så mycket att hon inte vill ta av dem. Haha. Gullunge!


Andrea

Jag tror dom sover valdigt skont :) Dom liksom slappnar av och blir som hosackar! Jag sover som ett barn jag med. Har alltid min gronbla randiga IKEA krokodil i famnen och under huvudet, och sa vaggar jag alltid pa fotterna, utan att tanka pa det, sa jag faller i ro :) Haha! Det ar fint det!

2011-09-20 @ 22:11:29
URL: http://thegreenspot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: