Nu går hon!

Mycket kan hända under en arbetsdag. I går när jag kom hem från jobbet möttes jag av en bebis som gick!Alldeles själv knatade hon på över köksgolvet. Stolt, nöjd och med högljudda glädjetjut ♥ Det verkar som hon upptäckt sin kropp nu, och alla grymma skills den besitter. Hon vill springa, hoppa jämnfota och klättra! Ja, det sistnämnda kan bli ganska farligt faktiskt. Passar man henne så är hon på några sekunder uppe på pallar, stolar och bänkar. Det fick mig att minnas att vi under en tid när Estrid var så här liten hade alla stolar liggandes i lägenheten. Kanske dags för det nu? 
 
Egentligen skulle jag ju haft en film nu, men vi måste köpa ett bättre minneskort till kameran först.
 

Att få vara med när en liten utvecklas steg för steg, är det häftigaste man kan vara med om. Jag känner mig så.. levande? Ja. Det finns väl ingenting som ger en mer livsglädje än att se livet själv blomstra framför ens ögon? 



Terese

Så mysigt! :) Dags för den fina hjälmen du sydde till Estrid? Eller den tiden kanske hon redan är förbi?

2011-10-25 @ 21:55:46
Lisa W

Hej Pauline!

Vad härligt att hon går! Vill bara varna för tripptrappstolen, det är en verkligen en TRAPP upp till köksbordet. Livsfarligt.



Btw, vet inte om du läst i tidningen att en massa lösenord släppts. Typ 130 000. Tittade på listan och hittade dels MIG SJÄLV men sökte också på mina vänner och hittade dig, din email och ditt lösenord. Så om du inte redan bytt bör du byta nu. Tänkte bara varna dig.



kram!

2011-10-26 @ 18:24:53
Pauline

Men shit! Vart hittade du den listan, Lisa? Tänk om någon gått in och tagit bort min älskade-älsklingblogg, det hade varit mardrömmen. Lösenorden är bytta.



Jo, vi har märkt det :) Hon klättrar verkligen på ALLT, och snabbt går det också.



Kram!

2011-10-26 @ 20:03:49
URL: http://sofapuine.blogg.se/
Lisa

Läste om den i DN först. Sen har Seb letat på den och då hittade han han, mig och några vänner. Sen tittade jag den för att kunna varna mina vänner. Den finns publicerad lite var stans nu. Lösenorden är visserligen krypterade men med en enkel googling hittar man instrument att få fram lösenordet på typ 10 sekunder.



Läskigt ja! Tänk om nån bara gått in på min mail och snott bannkontonummer och sånt. Hjälp!



Hoppas allt är bra med dig annars! Själv börjar jag känna mig vanvettigt trött. Vet inte vad det är med mig, har varit så här någon månad. Somnar i soffan, tittar i kors på jobbet och typ så. Brukar folk ha det så här på hösten?



Kram!



2011-10-27 @ 07:11:11
Isabelle

vad mysigt att hon går! =)

2011-10-27 @ 09:03:11
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: