Ingen tid.

Jaha. Ni drunknar inte i läsning direkt. Men jag kan glädja er med att nästa vecka är jag ledig och då ska jag ägna bloggen lite kärlek.

Men just nu ser mina dagar ut typ såhär:
06:30 - Vaknar. Fixar mig själv, barnen och äter frukost.
08:00 - Börjar jobba.
16:15 - Slutar jobba.
17:30 - Middag med familjen.
19:00 - Signe går och lägger sig.
20:00 - Estrid går och lägger sig.
22:00 - Jag somnar som en stock på soffan.

Typ. Som ni ser har jag ungefär 3 timmar tillsammans med barnen varje dag. Tror ni jag vill sitta vid datorn den tiden? Helst inte.

För att ta till mig all ny infromation som kommer i och med min nya tjänst också, krävs det ibland att jag läser igenom kursmaterial och annat som också tar tid. Herrgud så mycket tid man hade när man gick på gymnasiet! Kom hem på eftermiddagen och låg på soffan hela kvällen. Fast så gick det ju inte till i praktiken. Men man hade flera timmar varje dag utan tvång, måsten eller någon annan att tänka på. Det var länge sen jag hade en sån dag nu!

Ja. Ingen mer tid vid datorn nu. I kväll är det Bonde Söker Fru. Är det sista avsnittet ikväll? I så fall tror jag att Lousie, Therese, Helena samt den långhåriga flatan blir valda. God kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: