Sola sig i Almedalen



Hörde att väderflickan hotade med regn och rusk de kommande dagarna. Vad är det för ett otyg? Vi har det hur ljuvligt som helst i solskenet och fortsätter gärna med det ett tag till. Där med basta!

Ja, dagarna sedan Johan kom hem från båten har varit helt outstanding! Snacka om att ha kvalitétstids tillsammans! Vi har inte gjort så mycket annat än att bara älska livet. Vi har varit lite som de i Svenska Spel reklamen - "På måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting..". Det är nästan skamligt vad bra vi har det. Ungefär som på bilderna ovan. Sola sig i Almedalen en tidig förmiddag medans Storloppan leker på dagis är ett alldeles utmärkt tidsfödriv!

Förresten. Min bikini är ny för sommaren. Den kommer från KappAhl och jag gillar'n! Nu ska jag bara få lite färg (och mindre putmage) så jag slipper stå i vassen. Puss & hej!



Lisa

Hej!

Vad duktig Estridh är på bokstäver! Svante tycker också att det är kul och kan en del av alfabetet och känner igen vissa siffror. Han försöker väl skriva ibland men det blir inte lika korrekt som Estrids. Kolla på fem myror, de lär sig hur mycket som helst av bokstäver och siffror där!



Ja, vi har alltså VFU (verksamhetsförlagd utbildning) om tre månader på min utbildning i höst. Jag vill gärna vara på försäkringskassan som handläggare inom sjukpenning eller LSS (alltså insatser för handikappade). Detta eftersom jag redan jobbar inom socialtjänsten och vill bredda mina kunskaper. Och de har två platser på FK och vi är tre som vill vara där, därför ska jag på intervju!



Och det verkar vara tänder som är på G hos Arvid. Det har äntligen lugnat ner sig lite nu. Pjuuh..



Men du, antingen har jag läst slarvigt eller så har du inte berättat tillräckligt. När flyttar ni, vart ligger huset och hur kommer ni jobba? Jag är nyfiken ju! :)



Kramar!

2011-05-12 @ 12:00:29
Lisa

* Känner igen vissa bokstäver ska det vara!

2011-05-12 @ 12:01:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: