Säg vem som sötast i världen är?



Enda sedan Signe kunnat hålla upp huvudet och se sig omkring har hon älskat att se sig själv i spegeln. Inte konstigt om man är så söt som hon. Så igår hittade hon min sminkspegel på golvet och jag höll knappt på att få tillbaka den! Hon låg länge och tittade, kände och klurande på vem sötnosen på andra sidan var. Det är så kul att se hur hon verkligen tänker. Hon fick syn på mig i spegelbilden, vände sen sagt om och tittade direkt på mig. Ungefär som "Hm. Hur gick det där till?"

Så gullig när hon tittade upp över kanten på spegel och dra på världens leende så fort hon får sen den lilla bebisen som ler tillbaka ♥ Det finns mycket att upptäcka i världen!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: