Ingen appeteaser direkt

Johan blev olyckligtvis smittad av min halssjuka. Minns ni reklamen "Ni kvinnor snackar om att föda barn, men ni ska bara veta hur det är när en kille är riktigt förkyld"? Jag tror banne mig det ligger något i det, för när Johan väl blir sjuk (händer väldigt sällan) blir det alltid tio resor värre än när jag är sjuk.

Men nu är det äntligen slut på frossa och 40 graders feber. Igår skulle vi festa till det lite och äta sushi för första gången på år och dar. Dessvärre blev inte stunden särskilt njutningsfull för Johans del, eftersom vi samtidigt såg på En unge i minuten och Johan vid vissa tillfällen fick kämpa för att få ner tuggan. Haha! Vrålande kvinnor och underlivsundersökningar var visst inte den bästa appetearen tror jag :) Det slutade med att vi fick byta kanal.



Nu ska Johan hämta Estrid på dagis. Vi har fint väder idag så jag tror det blir en promenad i solen sen. Puss! 



Anna

Åhh, de rinner från munnen! Vill ha sushi! Cravar enormt! Men säljs ju inte i Strängnäs och orkar inte bara göra de till mig heller. :'(

2011-03-29 @ 19:45:22
URL: http://luene.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: