Bilder från igår

Gud vad Estrid var duktig i går! Vi hade verkligen en bra dag tillsammans. Mysigt, roligt och positivt. Kanon! Jag var och handlade tacosmiddag tills ikväll och då följde tjejerna med. Hon hjälpte till och var jätteduktig.

Det var vårkänsla i luften så Estrid fick ha vårskor och sin höst- och vårkappa. Hon blev jätteglad och skuttade ut på Björngränd och sa "Titta vad jag kan hoppa högt! Jag är så lätt mamma!". Visst förstår man känslan? Första gången med lätta kläder ute och man kan känna den bara marken under skosulorna, i stället för snö och is. Solen skiner och man kan höra fåglarna sjung för första gången på länge. Här kikar kullerstenarna fram nu, åh vad jag längtar efter våren! 








Vi handlade blommor till pappan och tacosmiddag till i kväll. Estrid läste inköpslistan men passade på att hitta på lite egna saker som balon (melon) och godis. Det sistnämnda kunde jag gå med på :) Se på Signe förresten. Hon blir ju bara mer och mer lik Johan för varje dag som går! Vad tycker ni? Jag tycker de båda liknar honom mest nu, fast på helt olika vis.

Undra vad vi ska göra idag? Solen skiner idag igen och det skulle ju vara skamligt att sitta inne. Frukost och promenad blir det nog. Ta hand om varandra! ♥


Emma Ryyti

Du har så fantastiskt söta tjejer Pauline, och du är så snygg, och Johan med förståss, hela din familj är så komplett och fin. Ta hand om varandra!

2011-03-05 @ 23:49:16
URL: http://emmaryyti.blogg.se/
Pauline

Tack Emma! Ja, visst är ens familj det finaste i världen? Kram!

2011-03-07 @ 08:36:37
URL: http://sofiapauline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: