För ½ år sedan

För ½ år sedan såg våran familj ut så här. Den stolta pappan och storsystern kom och hämtade mig och nyfödda Signe på BB. Vi stannade ju ett par dagar då Signe bajsat i fostervattnet och de vill ha lite extra koll med tanke på infektionsrisken. Men när vi väl blev utskriva från BB var jag så glad att äntligen få åka hem! 

Det är så sjukt vad tiden gått fort! Att Signe vuxit på sig är ju ganska uppenbart, men det som är kul är att se vad mycket som hänt med Estrid under dessa 6 månader. Det märks verkligen att hon blivit större, hennes tal och allting. Häftigt!



bb by pillemin



Sandra

men vilket gullhjärta hon är estrid :) så mån om sin lilla lillasyster!

2011-03-24 @ 18:32:33
Terese

Vilken söt filmsnutt. Mysigt att ha det som minne. :)

Längtar till den dagen då det är min tur. ;)

Håller med om att Estrid verkligen är fin med sin lillasyster. Så försiktig och kärleksfull!

2011-03-24 @ 21:06:06
Johanna

Åh denna video gör mig alldeles gråtmild. Vad fint Estrid pussar på sin lillasyster. Såååå fint!

2011-03-27 @ 23:22:23
URL: http://ioana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: