Bära min kära

Jag gillar vår Ergobaby skarpt och använder det dagligen! När jag hämtar/lämnar på dagis, när Signe vill mysa och jag behöver diska eller något annat. Det är så otroligt mysigt att ha bebben fram på magen, varm och lugn och känna hennes andetag mot min kropp. Hon gillar det också. Snurrar man runt den till ryggen kan Estrid åka utan problem. Det enda negativa är att det kan bli disskussioner med treåringen om hurvida hon eller bebisen ska få åka. Så mycket gillar vi den!

Ett bra köp alltså. Snygg är den också. Det blir skönt i vår man slipper bulta på med vinterkläder under, men vem längtar inte efter det?




Annie

Vi funderar också på att köpa en sån nu efter dina rekommendationer, babybjörnen känns förliten och är ju värdelös för ryggen och Ergobaby är ju bra för den kan man ju ha både fram och bak! Kanon..

2011-03-07 @ 14:06:22
URL: http://anniemolarin.blogg.se/
josefin

superfin! jag funderar också på att köpa en sån. jag har en bärsjal men min dotter som nu är åtta månader börjar bli för tung för den. är det smidigt att få i och ur bebisen? är det svårt att sätta i bebisen själv när man ska bära på ryggen?

vad skönt förresten att ni har hittat en bra lösning på ert boende. grattis till det! du har en så fin blogg! jag blir inspirerad av ditt moderskap :)

2011-03-07 @ 19:05:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: