Prinsesskalas

Estrids kompis Alicia har fyllt 4 år och hade sitt storslagna prinsesskalas igår. Jag tror aldrig jag sett så många prinsessor på en och samma gång! Eftersom Alicia var den enda tjejen Estrid kände var hon i början lite avvaktande och ville hellre leka själv, men efter en stund hängde också hon på de andra tjejerna och fikade, lekte i lekparken och letade skattjakt ♥

Jätteroligt var det! Tänk att våra små flickor blivit så stora! Jag minns Alicia från när hon var bebis, och vi mammor brukade träffas och fika tillsammans. Nu är hon liksom FYRA ÅR. Går inte åren väldigt fort?

Jag ska inte glömma att ge Katia en stor elogé för festfixeriet. Vilket kalas! Om Estrid någon gång ska ha prinsesskalas vet jag vem jag ska anlita.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: