Sovrum



Nu har vi satt upp draperiet runt vår säng. Det blev mycket mysigare! Eftersom det är ett ganska luftigt rum så fyller tyget ut rummet på ett bra sätt. Ombonat men inte alls trångt.

Så fort Estrid ätit upp sin frukost ska vi åka till badet. Jag har hört att de hotar med dåligt väder, så det är bästa att lapa sol medans man kan. Dags att se efter at jag har rätt på både underdel och överel till min bikini, annars blir det lite konstigt. Ha en fin dag! Puss


Lena

Du glömde väl inte solkrämen hjärtat?! ;)

2011-07-14 @ 19:57:22
Pauline

Haha, nej du! Köpte till och med en ny flaska idag för att gardera mig i fall den andra skulle ta slut. DETTA var sista gången jag tappar skin pga. dumhet.

2011-07-14 @ 19:59:56
URL: http://sofiapauline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: