En lat dag

Undra vad vi hittar på idag? Efter namngivningscirkusen känns det som luften gick ur mig helt. Vi hade laddat, planerat, handlat och fixat och på några timmar var allt över. Nu orkar jag på sin höjd dra fram en filt på gräsmattan och vräka ut mig...

Jag tänker vara lat idag. Ingen mat orkar jag laga heller. Här om dagen beställde vi Linas Matkasse för första gången, men det tar en vecka innan man får sin första matkasse. Det är synd, för det hade varit gött om någon kunde tänka och handla åt mig en dag som denna. Har ni testat detta förresten? Jag tyckte det verkade helt idotiskt från början då jag trodde det handlade om en middag för 750 kr, men så förstod jag att det var fem middagar. Eftersom man får prova på för 499 kr kändes det som en bra deal. I början var vi lite skeptiska till om de verkligen sitter och kör maten ut till oss på landet, men det gör de. Kanske inte när de kört ut vår första kasse och inser att det inte lönar sig? Ja, det ska bli spännande att se hur det funkar!


Den här sommarklänningen från Replay har jag på mig idag.


Estrid sitter ute och leker med sin bondgård och Signe sover i vagnen. Undra om jag och Estrid ska ta en varsin cupcake som blev kvar sedan festen? Ja. Det ska vi. puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: