Nu har de kommit!



Se vilka skönheter! Mina Hasbeens (eller Harvart´s som Johans säger) har kommit. Fort gick det, precis som de lovat tog de bara två dagar. Jag älskar stilen med träsula/klack och äkta läder. Det ger en rustik känsla. När jag tar på mig dem känns det lite som att... tränsa en häst? Haha. Ni förstår nog hur jag menar.

Än så länge gör det förjävligt ont att gå i dem. Att jag slagit i stortån i trappan och fläkt upp hela nageln gör inte saken bättre. Jag har hört av er läsare och också läst på hemsidan att det tar ett par dagar innan skon formar sig efter foten, men då sitter den som en smäck sedan. Men jag väntar nog med att gå in dem tills mina fötter är hela igen, känns som det kan vara ett bra utgångsläge.

Lång blir jag också, 185 cm för att vara exakt. Jag ser allt i köksskåpen väldigt bra och blir en bit längre än Johan. Bara en sån sak är något som kräver sin tid att vänja sig vid :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: