Lek lek lek!

När vi besökte Estrids blivande förskola sa jag till ett barn "Estrid ska börja hos er i slutet av sommaren!". Slutet av sommaren? Det är ju snart inskolning, betyder det att sommaren snart är slut? Den har ju nyss börjat.

Ja, när det gäller dagis så blir det tredje gången gillt för Estrid. Eftersom inskolningen gått bra både i Uppsala och Visby förväntar mig inget annat den här gången. Men för att mjukstarta lite åkte vi idag till förskolan och passade på att bekanta oss med gården när det inte var några barn där. Det fanns flera roliga klätterställningar, gungor och annat som båda tjejerna älskade. Det är så fint att se att de verkligen leker tillsammans nu, och båda har glädje av det! 

Mina fina små hjärtan, ni ger mig allt och lite till








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: