I ♥ Swedish Hasbeens



Egentligen är jag ingen skotjej, men när jag fick se ett par Swedish Hasbeens blev jag förälskad! Mina favoriter är Peep toe Super High, jag bara måste ha! Så igår beställde jag. Hittills har det funkat otroligt bra. Ett par timmar efter att jag lagt in min beställning fick jag mejl om att skorna var skickade och tillhörande kolli-ID. Det verkar som deras utlovade 1-2 dagars leverans stämmer! I så fall har jag dem på måndag. Jippi! ♥

Här är några andra av mina favoriter som jag också vill ha, men det får blir en annan gång.

60's slingback
Mimmi
T-strap sky high

Jag har aldrig gått i ett par eller ens haft dem på foten, men jag tror de ska leva upp till mina förväntningar. De är handgjorda i trä och skinn, bra för foten och bra för miljön! Dags för mig att sluta undvika klackskor och sluta nojja över min längd. Nu ska jag lära mig trivas (... och gå!) i mina 176cm + 9cm klack!



Sussie

Hej!

Du har väl inte missat H&Ms kollektion tillsammans med Swedish Hasbeens.

http://www.hm.com/se/product/81644?article=81644-A

http://www.hm.com/se/product/81646?article=81646-A



Jag har två par träskor (dock av annat märke) och det är dom allra skönaste skor jag någonsin ägt, jag tvivlar därför inte på att du kommer bli nöjd med dom du beställt. Bra val med andra ord, snygga dessutom! :)



Kram

2011-07-17 @ 09:56:46
Maria

Jag är inte heller en klackskor tjej men blev helt förälskad i hasbeens sky high! Dom sitter som ett smäck efter några dagar(och skavsår);)

Dom är värda varenda krona och jag hoppas på att kunna ha dom många somrar framöver :)

2011-07-18 @ 19:52:36
URL: http://lifeonthesweetside.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: